Granin lukion opiskelijayhteisö on opiskelijoiden omaa toimintaa koordinoiva ja järjestävä opiskelijaryhmä. Sen toiminta on tärkeä osa Kauniaisten lukion demokraattista toimintaa. Opiskelijayhteisö hoitaa opiskelijakunnan hallituksen tehtäviä.

Granin lukion opiskelijayhteisön tiimit vastaavat mm. vaikuttamisesta, tapahtumien järjestämisestä, viestinnästä somessa ja viihtymisestä koulussa. Granin lukion opiskelijayhteisö ottaa uusia toimijoita sekä syys- että kevätlukukauden alkaessa.

Granin lukion opiskelijayhteisön tiimit

Granin lukion opiskelijayhteisön osana koulussamme toimii GraniWorks-yritys,  jonka yritysmuoto on osuuskunta. GraniWorks -yrityksen omat sivut löydät täältä: https://graniworks.fi/

Granin lukion opiskelijayhteisön tiimien puheenjohtajat muodostavat Granin lukion opiskelijayhteisön hallituksen.

Granin lukion opiskelijayhteisön hallitus. Kuvassa vasemmalta oikealle: Anni Venäläinen, Kasper Helin, Elias Volanen, Jere Sirén, Eero Rintamäki, Johannes Karilainen ja Julia Tuomainen