Takaisin artikkeleihin
1.9.2022

Välitän oheisen linkin kautta kutsun saapua Kauniaisten lukion vanhempainiltaan maanantaina 12.9 – tervetuloa!

Koululle voi saapua klo 17.30 alkaen, jolloin tutoropiskelijat ovat ohjaamassa kohti ryhmänohjaajien luokkia. Samalla voi nauttia opiskelijoiden järjestämän kahvilan antimista. Klo 18.00 alkaa ryhmänohjaajien pitämät osiot luokissa. Täältä siirrytään auditorioon klo 18.30, jossa pidetään kaikille yhteinen osio, joka kestää noin tunnin verran. Yhteisen tilaisuuden jälkeen koulun opettajat ja opiskeluhuollon edustajat ovat tavattavissa koulun ruokalassa keskusteluja varten.

Striimaamme klo 18.30 alkavan yhteisen osuuden nettiin, joten tilaisuutta voi seurata myös etäyhteyden kautta.
Suosittelen kuitenkin tällä kertaa, että kannattaa tulla paikan päälle. Lukion alku on tärkeä vaihe opiskelijalle ja nyt on lisäksi mahdollisuus tavata kaikkia opettajia ja tutustua koulun tiloihin!

Voitte lähettää halutessanne lähettää etukäteen kysymyksiä, joihin toivotte saavanne vastauksia vanhempainillassa.

Kutsu vanhempainiltaan

Mukavaa alkusyksyä kaikille, nähdään koululla 12.9.!

Ilpo Ahlholm, rehtori p.050 – 5995 411