Takaisin artikkeleihin
5.8.2022

Kauniaisten lukion lukuvuosi 2022-23 alkaa torstaina 11.8. Tervetuloa takaisin kouluun kesälomalta, Granin lukion opiskelijat!

Uudet ykköset tulevat kouluun klo 9.00. Tutorit ovat vastassa koulun pääovilla ja ohjaavat uudet opiskelijat omiin ryhmiinsä. Aamupäivän aikana on lyhyt lukuvuoden avajaistilaisuus, ryhmänohjaajan tunteja sekä ruokailu. Ruokailun jälkeen tutorit järjestävät tutustumista ryhmään sekä koulun tiloihin. Päivä päättyy 13.30 mennessä. Opiskelijat saavat käyttöönsä ja kotiin vietäväksi tietokoneet, jos ensimmäisenä päivänä on mukana allekirjoitettu sopimuskaavake.

Kakkos- ja kolmosvuoden opiskelijat tulevat kouluun klo 10.00 ja siirtyvät kotiluokkiinsa. Ohjelmassa on lyhyt lukuvuoden avajaistilaisuus, ryhmänohjaajan tunteja sekä ruokailu. Koulupäivä päättyy ruokailuun.

Perjantaina 12.8. on normaali koulupäivä lukujärjestyksen mukaisesti.
Hyvää uuden lukuvuoden alkua ja menestystä opiskeluun!
Ilpo Ahlholm, rehtori

P.S. Koulun käytössä olevia parkkipaikkoja on rajallisesti. Suosi joukkoliikennettä, pyöräilyä tai kävelyä – ja samalla osallistut energiansäästö – ja ilmastotalkoisiin!