Alumnipäivä 13.5.

Granin lukiossa vietettiin alumnipäivää maanantaina 13.5. Koululla vieraili peräti yhdeksän lukion entistä opiskelijaa, jotka kertoivat urapoluistaan. Kiitos alumneille upeista inspiroivista puheenvuoroista!

Granin lukion opiskelijoita Italiassa

Granin lukion opiskelijat nauttivat huhtikuun puolivälin tienoolla auringosta ja kansainvälisestä yhteistyöstä Erasmus+ -vaihtoviikolla Italiassa, Sassuolossa. Paikalla on 160 opiskelijaa viidestä eri maasta: Italiasta, Itävallasta, Saksasta, Hollannista ja Suomesta.

Kauniaisten lukion opiskelijat esittelivät Yrittäjyysosaamisen diplomitöitään

Kauniaisten lukion opiskelijat esittelivät 3.4. Suomen ensimmäisiä Yrittäjyysosaamisen diplomitöitään koko Suomen kattavan Liiketoiminta- ja yrittäjyyskasvatuksen lukioverkoston LYKKI:n opettajille. Tilaisuutta oli kuuntelemassa myös opetusneuvos Nina Penttinen Opetushallituksesta. Kiitos kuuluu ennen kaikkea upeille opiskelijoille sekä Lauttasaaren yhteiskoululle, joka on rahoittanut pilottia osana valtakunnallista yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen kehittämistehtävää. Kuvissa Yrittäjyysosaamisen diplomin suorittaneet abiturientit Elias Donner ja Julia Tuomainen. … Jatkuu

Vanhojentanssit 9.2.

Granin lukiossa nautittiin vanhojentanssien pyörteistä perjantaina 9.2., kun lukion toisen vuositason opiskelijat juhlivat uutta rooliaan lukion vanhimpina.